我的網誌清單

2016年9月17日 星期六

睡來可以,胡思亂想,整朝上網,游水800m,大圍麥記兼買餸,晚飯4人食.

昨晚11點多已經瞓,一覺今晨6點多已經醒,瞓不返,收音機賴床,矇矓到7點多,繼續賴床,無聊下諗咗好多嘢,既然日日無所事事,不如寫吓自己一生?年紀以經咁大,都係時候?喱輪又頻頻梗頸?昨晚飲啖水差點窒息,啖水唔上唔落,嚇得我?幾艱辛苦才咽下?差點要用雙手捏佢下去?回想老豆似曾講過,梗頸個人都差唔多喎?唉,我又點會信吖?胡亂想了輪,成9點鐘才起來.
洗面搞早餐,無麵包整件班戟煎隻蛋,鮮奶麥皮加粒芋頭,
 
吃後量血壓143/75-56,上網寫陣blog手機辦大事,辦完個不肖大事又10點10分,量多次血壓135/69-64.
今日事上網,唉!喱輪為部手幾都幾煩腦?手機容量細,裝了7個apps以經爆棚,唔換唔得,換乜機好呢?手機嘢真係識條鉄咩?又試whatsapp吓啲友,看有乜好介紹?唉!C孤寒我,貴又唔捨得買,whatsapp輪摷吓料又11點幾鐘,唉!關機看電視.
看完集羋月傳1點鐘,執嘢去游水,唉?單車踩咗1/4路程,發覺無帶銀包,又要折返去攞,拿了銀包又起程過.
過到池1點35分,更衣室搞掂一切上池,陽光普照,稍熱身1點50分下水,今日目標800m,於是慢慢的游,泳客不多,游來鬆容,游到600m,你麗微吖,條麻甩佬神高神大迎面游來,被佢一手撥落我腳度,唉!算啦,到大家轉池,又被佢一手撥落隻腳度,有無搞錯呀?谷鬼氣轉去另邊挨池邊游,唉!又被條細路從後游上,又觸及我腳,還好最後100m,到游完返回池邊,驚魂未定,望吓個鐘2點37分,又被隔離條友拍一吔,跟住講聲對不起,唉?我話今日撞鬼呀,便上池返更衣室.
更衣室搞掂一切,至電個老婆,我話想食蕃薯,不如買大介菜三文魚骨煲蕃薯囉,老婆話好,咁就過大圍買餸兼吃麥記啦.
同呀王吹陣水便過大圍,過到大圍麥記,老婆以經在等,同老婆還是一包一餐33蚊,吃後坐夠買餸,行轉街市無芥菜賣?蕃薯煲不成為有買其他.
結果買妥返歸,老婆話去麥記食雪糕囉,嘩!睇你戰艦咁?重食雪糕?還是繼續返歸,還是城河學校邊踱,到觀景台又坐吓.
電話響萬昌來電,好耐無電聯囉,問候一番,大家依然,我話今年沒見過月光,佢又話又係喎,入黑以經攤響張床度喎,唉?佢唔行得無月光,我就懶行無月光,收線後繼續返歸.
回家6點06分,買來有麥方包9.6蚊,南瓜半個6蚊,蕃茄4粒5蚊,火龍果7蚊,牛油果14蚊,
 
處理好游水嘢,老婆以經用咗部腦,咁就為有看電視,又奇怪游咗800m人又唔攰啵?全無恰眼睏到7點多啲鐘,我來煮飯,料有南瓜,昨晚煎好三文魚骨,蕃茄,雞蛋同粟米.
 

 

蕃茄蛋,

蒸公魚干.

三文魚骨粟米煲南瓜,





 一搞8點50分開飯,4個人食1夜返留湯飯餸.

飯後果牛油果.

10 則留言:

  1. 唔好亂諗野, 飲水"續"親啫! 我十幾年前起, 有時食麵包或公仔麵, 都梗住喉龍唔上唔落咁,可能食道窄左少少啫! 生死有命, 邊有咁容易比你估倒播! 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網摷過料,水蛇卵咁長乜都有可能,又話喉癌都會,唉!唔痛唔盛都唔鬼理佢,今日食個飯重犀利,條食道好似摺咗一樣,啖飯簡直落唔到,沖啖水拮拮聲,差點倒流口出,嚇C,但今日回家見胃還有點似難消化,於是食胃藥,哈!到晚飯至現在又無乜嘢啵?

      刪除
    2. 食左胃藥有好轉, 若果明天又頂住, 或者連續食佢一日療程, 一次過清吓d積聚,好過亂諗野影響心情喎!
      我就有時食得急, 可能無乜咬過就吞,梗住真係驚會梗死架! 喉癌唔太普偏, 唔好擔心啦!

      刪除
    3. 今日好啲,都好小心飲水同食嘢,哈!由其頭啖小小嚟囉,唉!年紀大點話得埋,實在見得多,好幾個朋友,好人好姐突然就中招,係無得傾救嗰隻.

      刪除
  2. 你最早是大陸牌子智能手機,玩了多久元蛋,跟著認為買大牌子好,咁這部Sony好似不足三年,咁快又要換。下載不到滙景新apps,不夠容量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原先無諗過要裝咁多apps,現在7個以經爆棚,諗吓唔玩好似對不起自己,所以要換機囉.大把好app要裝架,好有用.

      刪除
  3. 唔好有心理壓力。覺得身體不適去睇醫生,因為心臟病和胃氣漲都有相同病徵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又好啲,應該係一時消化不良卦?

      刪除
  4. 係咪用sony C5?
    我之前都係好快爆內存都16gb
    一定吾夠用呀,因為wtsapp相係存機內
    我都換了三星C5 內存64gb 可以再插卡
    2500幾好像,快爽,妳考慮下,哈哈!

    對自己好d啦,妳都話年紀甘大,要好好享受,哈哈,開開心心過每一天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係Sony D2303,容量得8gb咋,哈!叫做學曉咗啲,就唔夠用囉,個內部儲存,都頻頻清住,無得留LU,有都推晒去sd咭度,哈!連小小更新都無位,剩低幾個一定要用app咋.
      都要買啦,可能買C7卦?哈!我買老婆又話要買,兩部7千幾呀.
      咁又係錢唔用等貶值.

      刪除