我的網誌清單

2016年3月4日 星期五

連州三天,(1)千年瑤寨,萬山朝王.

 2016年3月1日連州三天(1)千年瑤寨
 
旅行前夕,昨晚執齊行裝,搞到成1點鐘至瞓,好好彩無耐便瞓著,竟然可以一覺5點50分閙鐘響醒,旅行以來什少可以有覺好瞓,老婆亦瞓醒,嗱淋洗面搞早餐,老婆姿姿坐坐,原定6點半出門,結果搞到6點45才能出門.
過到大圍站轉車,上到月台走了班落馬州車,跟住下來兩班都係羅湖站,到第二班羅湖車到,大鑊車長發現有濃味,要call工程部來看,唉!又搞一兩分鐘,聽工作人員call機講,去沙田站再檢查過喎?咁都好啲,千奇咪停響度.
到落馬州車到,順利上車,去到沙田站,好多人上車,還議論紛紛,原來剛才部問題車啲客,到車行到中途,聽到講播,原來部車牌頭,改去羅湖站,唉!真大鑊,又要上水轉車,變相等了四班車才落馬州.
還好順利過兩關,8點正剛好趕到來報到.
 
報到後有部裝甲車駛來,看來香港啱用啲,頂得住磚頭卦?
8點17分人齊上車.
 
8點55分到深圳灣接人,人齊上車,整團44人,有14人同10人大party,其如兩個兩個,我兄弟夫婦亦上了車.
由於車50多坐位,有好幾個吉位,坐後排些團友,老早以一人獨享兩個位,而兄弟亦走到後排山頂位坐,我亦走上後排同兄弟傾偈.
美中不足,前便條老漢,極之識嘆,以經一人佔兩個位還不夠,還攤屍一樣,係兩張椅攤到直直,令我同兄弟坐得好唔舒服,好有壓迫感,我想出聲,但兄弟怕事叫算.
後來我終於出聲,我話你這張放物件張椅,可否調較高一些,佢才肯調高些,跟住又話高得滯,又較番低些,唉!原來方便佢一路攤屍,一路取食物,佢老婆見到,看眼神都覺有點過份.
唉!嘆都要嘆盡,望吓條攤屍地下,有對酒店一次性拖鞋,酒店還未入住,証明佢好有準備,後來服務站見佢未返到,靜雞雞張佢椅調較高點點,他不知不覺,我兄弟坐得較舒服點.
 10點13分麻涌服務站


 行車途中,導遊講今日行程,話清遠食中午飯,飯後直踩去千年瑤寨,行同單張上第二天對掉喎?
可惜來到廣州塞車.

搞到13點30分才來到這裡食中午.
 

 
菜就普通,勝在大碟,碟數多到數不清,餐後問句導遊,夠竟今餐多少個菜,佢話11個喎,我圍10個人,有一位食齍,另外有碟齍過佢,實得我們9人食11個菜.痴線?
 
16點10分來到陽山北服務區,團友鬆鬆.

繼續向千年瑤寨進發,沿途上山,好多梯田.
 
17點才來到千年瑤寨.
 
導遊買票,買咗好耐,見有散客遲來,都買了票離開,導遊似還在理論,售票員還著緊的通電話?
導遊終於上車,向前駛上停車場,話稍等會有個講解員來,帶我們上瑤寨喎?
我就在停車處周圍拍照,見不知是驢定馬仔孭磚上山.
 

17點07分,講解員出現,
就開始我們上瑤寨,途中講解員話,我們以經收了工返咗歸,歌舞表演都無喇,有團友話點得呀?我專登來睇歌舞架,導遊嗱淋補充句,有架?
其實先前導遊在車都講過,話啲歌舞唔好睇,不睇也罷,這個團友以經好大反應,專登來睇架.
17點13分終於上到歌舞堂,

望吓個牌,唉!原來16點鐘以經係尾場,現在以經17點13分,要不是廣州塞車1個半小時,安排係好妥當的.
後來講解員又講,話匯景次次都係咁,人家收晒工返歸煮飯,佢才來,話無補水架?
 
民族歌舞我就無興趣,係咁易望拍個照就行人.
 
繼續拾級而上,
 
拿著拐杖一級級的上,對膝一日不如一日,今日特別痛,
來到這個觀景台,特別臭,下便都不知是什麼.

離開這個其臭觀景台,嗱淋繼續上.


 


擺賣
曬臘味
來到這裡,這位呀伯還未收工,打其鼓跳其舞,我們就醒少少拍個照.
 
看完這位老伯,突然上便有嘢蠢蠢而下,條路實在太窄,嗱淋找地方走被,連表演呀伯都閃開.
原來運磚的馬仔?
有人在修屋
 
石棺

 
繼續上

終於到頂,擺賣的都收晒檔.

最頂係間廟,都關了門,我們亦無上去.
開始下山,
腳跛跛的拾級而下.

來到做腐竹地方


做腐竹的都收了工,豆腐花就有得你食,聽講麻麻,有好心團友,見講解員無OT,話支持吓佢買點腐竹喎?.
黑豆腐竹40蚊斤,黑豆制腐竹,第一次見?這裡半斤20蚊人仔.

落到來差不多到腳,一度圓拱門.

拍輪照終於落到山腳,以經18點19分.
 
又繼續行程.
18點50分來到萬山朝王觀景台,真係好靚,日落西山,萬山重重,可惜時間唔等人,嗱淋落車,毫不猶豫,連拍三張,就係這三張,其他都黑嘛嘛LU.

 

 
只不過20分鐘,以經黑齊離開.
 
24分鐘車程來到我們入住酒店.
 
聽導遊講,這區是最靚一間酒店.
 

 
配了房間收了匙.
 

 
房間好新淨,尚算唔錯.
放下行裝,落酒店食晚飯.
 
餸菜還是普普通通.
酒店位於山區,無得好行,飯後回房間,whatsapp輪,便洗白白上床看電視,早點瞓.
相當攰,一瞓便撻著.
去到5點鐘醒咗,哈!又幾好,有嘢睇,英超諾域冶對車仔,睇輪又瞓過.


 

6 則留言:

  1. 我通常會在上水出,慳回5元,順便買早餐。
    最憎人將椅背放下,後面坐位变了很窄。
    連州風景很美,九連山曰落超正,可惜塞車來遲了,去連州車程途中有杜高高架橋,很特式弯弯曲曲,又很高有D驚。
    40元斤腐竹很貴,我上次去河源天上人間温泉11元斤。
    在千年瑤寨也可看到一些梯田嗎?
    瑤族文化大酒店也好大及房間不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?我好似check過,好似重多咗錢?,可能我搞錯.
      根本不適而瞓低張椅,後便個好辛苦.
      我都見到有條好高好瘦,遠遠一條柱住,下編會有張相post出來.
      佢啲唔同卦?食飯市區見30一斤.在寨見,梯田好遠囉,
      導遊講地區最靚佢喎,不過早餐好唔掂,食物凍冰冰.

      刪除
  2. 金宝叔叔" 我係蕃茄麵! 你而家影相点解張自己" 姐" 面

    回覆刪除
  3. 原住民的生活很樸素。 見到咁多樓梯都怕怕,你要唔要行好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好窮,比1蚊以經好開心,我以經極限,行完第二日一早以經要棟拐杖.
      要呀,上頂再行番落來,不過唔太高啫.

      刪除