我的網誌清單

2016年3月7日 星期一

連州三天(2)洞天仙景

2016年3月2日連州三天(2)洞天仙景.

昨晚累得要C,洗好白白,攤響床大約10點多鐘,以經隨隨瞓著,5點多醒醒,睇埋場英超,又瞓到8點多鐘,旅行來講算好瞓一晚.
拍醒老婆梳洗好,腳好唔掂好痛,要棟拐杖,拐著9點鐘來到酒店餐廳,食我們早餐,早餐自助形式,有中有西,款式還可以,但可惜中式部份樣樣都凍.


吃過早餐9點45分,無所事事,見11點半鐘才出發,為有酒店外邊行吓.


外圍不大,行吓拍吓照,10點鐘便返回大堂坐,兄弟夫婦到,原來剛行完老遠街市回來,買了生果,還預我們一份.
聊陣各自返回房間執嘢,11點半鐘大堂出發.
哈!行車唔夠5分鐘,便來到食中午地方,早餐還未落格,又食LU.


食齍位團友,一人獨享.
餐後12點47分又出發.
途中一條高架行車天橋,從事建築幾拾年的我,建來好有難度,無橫陣無斜撐,一支直畢甩上,地基要相當穩固,深度都唔嘢少?
海螺水坭,怪不得做龍頭?

呀茂整餅,導遊在這放下我們,叫這裡自己找廁所,又會咁?唉!44人談何容易,
結果一啲都無留低,為有買生果上車.
17點05分以經到達景點,(洞天仙境)剛才生果處找廁所,距離只不過10分鐘車程,用意耐人尋味?

男團友方便完,女廁當然排大隊,15點22分開始入洞.

沿著長長棧道入內,
這個似乜,想乜似乜?
 

回頭以經行咗咁遠,
行得麽的我,14分鐘來到大概洞的中央?


再行這裡,有人設吓雷台,推廣旅遊喎?免費拍照一張?送相比你?




行到這裡,老婆要上玻璃棧道,我就各行各路.
洞內有女職員,帶著幾個老人家同我,沿著地下河傍,一路行出去.
好奇問句職員,導遊講過船去船返,何解要行,職員話,以前就係,後來做了條棧道,就改咗步行來坐船返喎.
行得麼的我,10分鐘來到免費送你相地方.
送你的是這個,迷你相片仔.

sell你的是這個,15蚊連過膠,送你匙扣,放相片仔.

 呀婆話抵喎,相是A4紙過膠,起初送匙扣,後來靜雞雞不送,我又靜雞雞提團友,還有匙扣架,奸商.
等咗差不多半小時,16點鐘老婆同兄弟才到.
 
上船回程lu.
全程個個高舉雙手.
你拍佢拍我又拍.


所謂玻璃棧道,全長30咪都唔知有無?嘥氣.
老婆所拍的玻璃我賺倒.
 
來時現代化棧道,係用鐵筒core 0隆,插入墻內來乘托.

全程完畢,上船太高,要老婆同位女團友,各一邊合力,123拉扯我才能上船,好多謝這位坐我後排將軍澳團友.
16點50分遊完這個洞天仙景.
離開洞天仙景,20點28分來到我們食晚飯地.

紅旗灣係個生態樂園.

今晚食個叫火熖三雞宴喎?

廚師放蒜頭同油,兜兩兜,借點火,hom一聲,相中就係位攤C友.

火焰燒起,

跟住倒三隻大概已煮熟雞落去?兜兩兜冚蓋,咁就係火熖三雞LU.

雞放下菜冚蓋時,跟住這些菜上場,





連义燒包都有,咪理飯後我食咗三隻,又唔知點解肚已飽?但包就可以食三隻.

雞熟加菜,加木耳,火鍋一樣,還有什麼都忘記LU.



飯後19點51分來到今晚入酒店,(格豪酒店)
酒店大堂在5樓,印像麻麻,有點陳舊黑沉沉感覺.

分了房13樓,房間都係麻麻,有點陳舊,開晒燈還是暗.





放下行理,兄弟急不及待要行街,先本樓三樓個級市.

稍為行吓以經唔開胃,嘢又貴,拾足香港老年國貨公司一樣.

麥道舞買轉戰街夜市,

唉!腳跛跛,疲倦的雙眼帶著期望,今天只有殘留的軀殼,

踱到來這裡,兄弟鍾情這檔芒果,青BB芒果,鬼咁好生意,純熟批芒手法,摩打手批芒,犀利.

我哋為有叫定糖水,芒果來到沙葛一樣的芒,加上梅粉,索索聲,我零願食台灣的番石榴多,酸酸哋好不好吃?就見仁見智,糖水更不用說,又貴簡直不要得.

吃後不知所謂,返回酒店,教教豬LU.
咪理5點多啲鐘又醒,又有英超睇,還好記得,利物浦3蛋贈曼城.



6 則留言:

  1. 連州這麼遠也這樣hea, 11:30才出發, 以為去了溫泉團.
    洞天仙境前段行, 後段乘船, 可以有二種感受, 但你對腳就難受.
    酒店附近有商場逛, 但房間是舊了些.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,車程遠景點短,喜歡睇美境真係唔夠時間,但又無人嘈啵?
      我真係唔行得,我入洞前食粒消炎藥咋,唔係重痛苦,
      格豪係在好旺市區,轉入橫街又街市又夜市,好在街市嘢平咋,大公司百貨有鬼用,所以一去就行糧油超市.
      格豪酒店,旅行前摷過料,官方網頁普通房都係330包早餐,所以唔方靚.

      刪除