我的網誌清單

2016年3月19日 星期六

相當好瞓,腳還痛,追劇動畫,廣源下午茶探老友,晚捱蕃薯兩人食.

昨晚12點鐘瞓,半夜去個所就瞓到今早9點幾鐘醒,相當好瞓,稍賴起床,腳還是痛,唉!記成定局,都費事理,照例洗個面番熱木耳漿食,上陣網早餐,餐後10點半鐘量血壓,125/73-55,跟住辦埋個大事又11點多啲鐘.
又開始我日常事務上網,自從看過西單女孩個故事,就喜歡看上這動畫,亦是第一次網上看動畫.
https://www.youtube.com/watch?v=8F_2Nvg58JE
一看又一個上午.
1點多鐘,游水又唔想去,揾啲家居嘢做,腳痛又唔願郁,唉!做乜好呢?不如找老馬吹吓水,至電過佢嚇襯,說話甩甩咳咳,原來剛瞓醒,確定無問題便出門上廣源.
落到大堂,聶門一開,嘩!水塘一樣,通地濕晒,大回南好彩在家無開窗,唔係一地都係,出到小巴站,等咗都好一會才有車,好好彩還有一個位,途中聽見個客通電話,話等好幾部車都爆棚喎,嘩!上到車嘛好好彩.
上到廣源邨,至電過老馬,就在鐘樓下等佢,稍等老馬到,便去食開間下午茶,嘩!高棚滿座,搭枱下我叫碗雲吞魚片麵,飲奶茶26蚊,老馬就义燒河飲鴛鴦同様26蚊,

吹吹水又3點鐘,老婆來電,我話你自己下午茶啦,同老馬傾到3點多鐘,我來找數52蚊,離開後我都要走.
小巴回邨差不多4點鐘,老婆還在大乜樂,同佢坐陣至電問吓班騮鑼,今晚如何食飯與否?結果無人食,無人食就不用買餸,同老婆上惠乜行吓,都係無嘢啱買,買咗啲特價爛生果,蕉6蚊,芒果3蚊.離開惠乜今晚食乜好呢?行到街市,吖!不如食蕃薯,上次旅行還有兩隻,索性買多兩隻,4蚊斤三隻一秤4蚊返歸.
 
回家4點半鐘,同老婆各自上網,佢遊戲我寫blog,7點多個仔新抱街街,夜點烚蕃薯兩個人食.
三隻紅色係清遠旅行時買的,白色就剛買的.

 壓力煲下15分鐘搞掂.

 開餐同老婆兩份食.
 
剛買回來的,明顯無咁甜.
 
 清遠買的甜得多,好食.

飯後果爛芒果.

餐後有節目,看直播英超.



2 則留言:

  1. 以前見你無輪碰瘀手或腳痛,只要一食消炎藥便無事,但今次藥好像失靈了。
    清遠蕃薯甜,其實另外新買的一樣是大陸來貨,不知產地罷了。
    每次只得你俩吃飯時一定很簡單,如齊人就要為他們煮多幾個餸菜,不知他們會否感動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻藥我對腳舊遺係唔得架,若果得就不用到十吓.
      蕃薯產地唔同囉,唉!當然啦,都想佢哋食好啲,
      感激嘥氣啦,慣性係咁,邊會多謝吖,哈!所以話,對人仁慈,對自己殘忍.電影情節就有,我無祈望架,當佢哋住客咋.

      刪除