我的網誌清單

2016年3月17日 星期四

睡來唔錯,腳痛多咗,又消炎藥,腳痛安在家中,大圍大乜樂買餸,旅行改座位,晚飯4人食.

昨晚12點前都瞓,夜所一劑便瞓到8點鐘醒,收音機賴床,9點鐘起來,睡來唔錯,腳痛多咗,可能昨日游水卦?起來番熱木耳漿,洗面後食,寫陣blog食早餐,吃後10點鐘,量個血壓131/74-51,食今早藥,跟住辦大事,辦埋又10點35分,腳痛無偈?為有又食粒消炎藥.
日日如是上輪網又一個上午,新抱同個女前後腳返工,我就睇電視,看著電視恰陣眼睏,無所事事又上網,不覺電話響,原來以經3點鐘,老婆問去邊處?諗咗陣老婆以經話要買廁紙呀,咁就不用說大圍啦,老婆堅持我不要踩單車,話在火車站等我,是但啦.
過到火車站,嘟極都唔得,吓?原來作晚睇過付錢紀錄,忘記放回銀包,無偈,為有至電老婆,各有各去行
單車過到大圍食大乜樂,老婆同時間到,同老婆還是每人食個下午茶,老婆拿到來一式一樣,只不過佢紅豆冰我奶茶,佢反而23我24,有點莫明奇妙?紅豆冰應該貴啲,佢又有粒牛油添?老婆話牛油問佢攞喎,但都係無理由?
用餐其間見隔鄰枱個妹妹,嘩!好老積,拿住部手提睇片,老積到扮晒嘢,條眉深鎖湊著,不時雙手喑面扮驚訝,又撐起雙手板扮喜悅,全神慣注睇到好入神,可能做父母喜歡這樣孩子卦?

茶後買餸,行轉街市買有枸杞兩扎10蚊,西洋菜1扎7蚊,瘦肉一舊15蚊,然後廁紙兩條48蚊,老婆就火車回家,我就滿載踩回家.
合共70蚊

 兩條廁紙48蚊,用量犀利,平均每個月用兩條.

回家5點鐘,匯景來電坐位更改喎,要坐前4個位喎,講起今次旅行網友Galy關心我腳痛怎行,多謝關心先,我都搜過資料,都睇過別人去過的過程,計過條數,網上見人由頂落到洞底,入口處大約16分鈡,由入口開始睇景約行50分鈡,到坐船地方,坐船約15分鈡便完,跟住行10分鈡便到洞出口,地下河景點就這行完,相信辛苦些都捱到.

老婆處理今晚餐菜料,我就上網寫我blog,近6點鐘個仔放工返.
 寫陣blog7點多啲鐘,我來煮飯料有西洋菜7蚊,枸杞菜10蚊,梅菜豬肉餅,瘦肉15蚊.

西洋菜炒肉片,
 
梅菜蒸肉餅,
 
瘦肉滾肉片,
 


 4個人食1夜返留湯飯餸.
 

6 則留言:

  1. CYY- 金寶叔去旅行是享受,如果覺得辛苦就放棄這景點,景點不是每個都要去睇,腳辛苦就在景點附近食下野,買下野都OK!不然行傷對腳,回家後就麻煩!要保護對腳才是大前提!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!得架喇,係得喱個景點多點路啫,到時應該可以,去埋喱個,下次揾啲自在啲,不用卦心喎.

      刪除
  2. 睇到地下河婉延曲折的路,道路長又長,或者拍攝者似威龍行咁快呢!每個人步速不同,量力而行啦。
    旅行是享受不是苦受,不要太擔心,坐在車上看窗外景色也是樂受呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!圖片所見當日好擠擁,應該係假日,人多快極有限,不用担心啵,我會小心影少點相,係喱個景點多路啫,另個船河舒服多.

      刪除
  3. 帶支行山棍啦,有野支撐著,舒服D,如果力不從心就行下抖下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!去襯都有帶,無就差得遠,都唔怕既,每次都捱到,反而在香港還差啲,見步行步啦.

      刪除