我的網誌清單

2016年3月26日 星期六

耳鳴重現,整日在家網,3點樓下大乜樂,無買雪柜料,晚飯5人食.

前晚睇香港對卡塔爾夜咗瞓?昨日游完500m水?之後就耳鳴重現,究竟場波夜咗?定係游完500m水呢?定係有其他呢?真係不得而知?
昨晚唔知耳鳴吱得滯吖?定係乜?好難入睡,到瞓著,晨早6點以經醒,瞓不返,為有耳筒聽歌瞓,瞓到8點多啲鐘,手機賴床到10點鐘起來.
耳鳴比昨日更鳴得厲害,程度隆隆聲,非常唔自然,無偈,還是每朝一樣洗面,木耳漿,量血壓,食藥,辦大事,腳明顯好轉無咁痛.
辦妥一切以經12點鐘,上網望陣新聞,又開始我youtube,續睇我動漫靈主,煲陣靈主又1點鐘,係時候唞唞看電視.
看夠又上網,好快又3點鐘,老婆放工,邊度都唔想去,回來大乜樂,同老婆每人食個茶餐,老婆23我23,餐後行惠乜,空手而回,街市諗住買豆腐,誰知豆腐鋪也復活節,為有折返揾惠乜買,豆腐兩盒12.9蚊,買埋磅麥方包9.6蚊返歸.
返歸才4點半鐘,老婆修腳皮,我就摷雪柜,垃圾盡出處理今晚餐,料有旺菜,蝦米,豆腐,炸菜木耳食半,西蘭花,魷魚鬚,腸仔,豆卜,火腿,蟲草花同椰菜.
夜我來煮飯,蝦米豆卜火腿浸旺菜.
腸仔炒雜菜,
炸菜木耳絲蒸豆腐加隻蛋,
炸魷魚鬚,
5個人食1夜返留飯餸.

4 則留言:

  1. 我上次耳嗚,雖然無你鳴得咁大聲, 但細細聲都唔太慣, 所以我笠個耳筒聽D網台節目, 專心D聽, 反而瞓得著喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實耳鳴好好瞓,吱到你麻木,我諗住今次C硬,又回復以前漫長耳鳴,哈!今早醒來又無咁鳴啵,續漸回復早輪兩成耳鳴左右,日間稍為嘈些,我以經唔覺,係靜下來就覺囉,咁都好啲,唉!千奇咪搞咁多花臣,等我安樂啲開心啲過呀.
      耳鳴對我來講無得醫,要來就順受.

      刪除
  2. 唔知你食的藥當中有無亞 士 匹 靈(aspirin),因為呢隻藥會令耳鳴惡化。手機有D 免費app是幫助睡覺,可以download,然後睡覺聽,當催眠曲,唔會咁集中聽自己的耳鳴。其實自己愈困擾就會覺得耳鳴愈明顯及干擾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔關事,亞士匹靈食咗拾幾年,相安無事,
      自從鼻敏感好咗,瞓覺係好好多,瞓唔著我都係笠筒聽歌瞓,係OK架,萬試萬靈.
      耳鳴瞓係無問題,反而吱到個人麻木重易瞓著.

      刪除