我的網誌清單

2016年3月21日 星期一

相當好瞓,腳同上,整朝youtube,沙田中心,食老麥,人仔定期,買餸買香,晚飯5人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺今9點多,稍賴便起來,相當好瞓,腳還是差不多痛,洗個面番熱木耳漿食,上陣網搞早餐食,鮮奶麥皮加餅乾,餐後10點42分量血壓133/77-58,辦埋大事又11點鐘.
日日如是上網,今日整朝都係youtube聽歌仔,笠隻耳筒整個上午,實在太多嘢睇,太多好歌聽,其中以下套MV,歌好聽故事感人,演的又好.
 https://www.youtube.com/watch?v=_sQSXwdtxlY&list=RDbKcuh_WDes8&index=18
 一睇又1點鐘係時候停停唞唞,看陣電視,續上網追番我套動漫画江湖之不良人.
一看又3點鐘老婆放工,話要過沙田中心嗰邊買香喎,好,於是帶埋銀行薄,搭程車過去.
老婆以在麥記等緊,以往一樣,一包一餐33蚊,老婆話剛銀行填咗表,伸請番個忘記咗密碼喎?不過要等10日內才寄來喎?
離開麥記,一天黑晒,先去銀行打薄,早前人仔定期約滿落咗薄仔,於是碰吓運氣,看定期有無著落,結果係有的,不過息就少咗,9個月定期,年息2.66厘,見人仔都不會用,就是但啦,又會咁橋連續三次定期,都係這位女職員替我辦.

辦完就買餸,先行卜百,行行吓嘩!乜事?見食蕉捉住個女人,女人就拼命掙扎想走,還郁手打人,幾個職員拉住,猛話唔走得,以經報咗警,若果唔係咁多人,肯定拉佢唔住?

聽講偷嘢斷正喎?卜佳好多便裝架,同老婆行轉卜百佳,買咗好多嘢,老婆排隊比錢,我就門口四圍噩,見有職員拿棵西芹去昅價錢,吾?我知茜芹有嘢?老婆出來嗱淋chack單,一睇西芹9.9蚊變12.9蚊,嗱淋叫回水.



離開卜佳去街市,大鑊雨勢好大,貢入街市買有魚同豆腐.

買完就地下,老婆買香,買後上回商場,場過場到市廣場,搭程車返歸.
回家都差不多6點鐘,買來有卜佳茜芹9.9蚊,冰鮮雞29蚊,免冶豬肉12蚊,金柑12.6蚊,方包8.9蚊,
街市豆腐4.5蚊,花蒼魚仔同紅衫25蚊.

塔香4大筒152蚊,犀利,老婆話你唔食早先都要食喎,無偈.

回家老婆處理買來菜料,我就上網寫今日blog.
夜點我來煮飯料有,昨晚蒸雞汁撇油.
 
料有豬肉餅,西芹,臘腸,腐皮,紅衫魚,豆卜,豆腐,同花蒼魚仔.
 
 冬菜蒸肉餅,
 
 臘腸炒茜芹,
 
 麵豉蒸花蒼,
 
豆腐豆卜腐皮滾紅衫,
 

 
 5個人食1夜返留湯飯餸.
 
 飯後果金桔同蕉
 

18 則留言:

  1. 「超」軟方包應該好多添加劑架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,麥方包無麥,無添加劑,包店做唔掂,無辦法,個女話自己做麵包食喎,化學世界,乜都人維.

      刪除
  2. 金寶叔推介既歌,我一定會去睇吓!
    好聽喎!
    我年青時未遇過尼種鍾意我而又咁偉大既男仔, 不過就算遇到, 我估我都一定會錯過, 因為...我都係比較鍾意同我心儀既人一齊, 而唔係因為另一位愛我先, 做左好多野, 我受感動去愛上佢果條友仔囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!口味未必同,係呀,小幸運係好好聽,條片女角又做得好呢,七情上面.
      睇完條片,我都有點感想,想起年青時情境,亦有過段悲慘經歷,知道乜叫心酸.
      哈!霎眼又嗰頭近.

      刪除
    2. CYY - 金寶叔的悲慘經歷,可以說給我們聽嗎?

      刪除
    3. 哈!嘛係.......情人別去後人消瘦, 相思別離惹人愁 難忘往日情深厚, 忍心拋棄負情未說緣由 相思孽債情難受囉.

      刪除
    4. CYY - 金寶叔當時有冇極力挽留?知道她現在近況嗎?

      刪除
    5. CYY - 有缘無份冇辦法!慶幸金寶嬸亦是賢妻良母!

      刪除
    6. 激情握響手會化為灰燼,藏響心底反而歷久常新呀.

      刪除
    7. CYY - 金寶叔好重感情,冇見四十年仲有記起她,可能她早已忘記金寶叔,所以最重要是珍惜眼前人!

      刪除
    8. "命裡有時終須有,命裡無時無強求"~yman

      刪除
    9. 綠份囉,一生何求,開心嘛好囉.

      刪除
  3. 你邊間银行做咁低利息嘅,我3月做3.2厘都覺低,终於無做。
    買咁貴香,祖先也輪迴了,而且不環保,空氣汚染,又不知燒了香又無實則作用,如劣質香,吸了也會影響呼吸系統。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊資金,做開費事走,都係二線銀行,相信間間差不多,佢話喱輪係少咗,上次好似2.9幾厘?
      唉!點開?由得佢囉,又拜山又要燒幾百,佢都係每各一啫,都好慳.

      刪除
  4. 呢間百佳的收銀都好醒架。我喜歡排最左邊個條快隊,左面第一個女人好細心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,做事睇人,係叻就叻,嗰度有個好快手,係我條邨住,有次遇啱佢收錢,我懶熟口多多,叫老婆喱度啦,佢好快手架,住同我哋條邨架,揍吓場啦.哈!卦住講嘢,我拎住磅方包,忘記比錢走咗出來,哈!忘晒形.

      刪除