我的網誌清單

2016年3月5日 星期六

晨早就醒,整朝上網,行轉西貢食中午,木耳漿,晚飯5人食.

昨晚成12點幾鐘至瞓,一覺今晨5點多以經醒,瞓不返,笠耳筒聽歌,睇埋youtube,之後聽埋收音機,還是瞓不返,7點多啲鐘為有爬起來,老婆亦瞓醒.
洗個面弄早餐,煮兜麥皮,芝士燒肉漢堡包,同老婆兩份食.
 
 吃後量血壓142/79-56,食埋今早藥,拿個手機辦大事,認真麻麻,大事其間,制作千年瑤寨短片.

懶之過好耐無整木耳漿,嗱淋開工浸下木耳,黑豆,黑芝麻,搞掂後11點多鐘,去邊好呢?吓,不如入西貢行吓,坐言起行.
火車到烏溪沙轉巴士,入到西貢1點10分,老婆叫肚餓,
 
 咁就行入內街,看吓有乜啱食,喱度排長龍,車仔麵都咁犀利?
 
一路行去天后廟,廟前擺下雷台,今晚有演唱會,5點至開喎.
 

 

 

 

 
 一直行到這裡,望吓個水牌,比剛在經過的平得多,就喱度啦,
 
老婆星洲炒米34蚊,我時菜魚飯38蚊,送例湯.
 
飽飽後繼續行,嘩?好墟撼?
 
 望吓原來賣茶果,老婆又湊熱鬧,消費三盒39蚊.
 
 拿住一直行出海傍.
 
劏過不停
 

  
佢似乎靜啲
 
敲不停
佢抱住唔願放手.
 
再行跳蚤市場.
 
 狗狗好得意.
喱隻坐定定賣狗仔衫.
 

 

 
 小孩最開心
 以經3點幾鐘,係時候要走.
 
在巴士老婆忍不住口,要咬佢.
依舊巴士,烏溪沙轉火車到大圍買餸.
返回大圍行轉街市,買有雞蛋一排25蚊,菜芯苗1斤10蚊,多春魚13.9蚊,豆腐4蚊,韮菜5蚊,合共58蚊.
 回家5點半鐘,就處理今日浸落的木耳料.
 

 
 打好慢慢食
 
 夜煮飯有菜心苗10蚊,豆腐4蚊,燒肉,韮菜1扎2.5蚊,竹笙同多春魚13.9蚊.
蕃薯飯.
火肉韮菜煮豆腐.
蠔油淥菜心.
煎多春魚
5個人食1夜返留飯餸.

4 則留言:

  1. 你西貢所行的地方,我也很熟,不過,你午餐的餐廳我不知在那裡,見你影了西貢正街,但我少留意街名。
    咁遠去到唔行多陣,终於見你做木耳漿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 3點幾鐘,又車程又要買餸,都差不多LU,都行晒,腳又唔得呢.
      寫blog嘛,嘛影埋街名囉,唉!懶之過,唔食後悔莫及,自己又唔介口.

      刪除
  2. 西貢真係幾好行架。 不過買野就貴D。那檔茶果其實好難食,一次後就無下次,星期日還要排長龍呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!古老當時興,潮流復古,有乜辦法,我哋細路時比鬼都唔食,內街檔車仔麵重誇張,排大隊賺到笑.

      刪除