我的網誌清單

2016年3月27日 星期日

睡來可以,耳鳴好得多,腳痛又好啲,整日在家上網,大圍拮嘢兼買餸,晚飯4人食.

昨晚平時一樣12點鐘便去瞓,一覺今晨近8點醒,手機收音賴床到9點鐘起來,耳鳴似乎好得多,以無隆隆聲,獨係吱吱聲,似回復早前一樣,唔刻意去耳鳴,係唔多覺.
起來陽光普照,新抱以返工,天氣回暖,還是煲點水洗面擦牙,食埋最後些少木耳漿,搞早餐食,量血壓138/77-54,食今早藥,辦埋大事10點05分.
上輪網略看吓新聞,百無聊賴,但又唔想youtube追動漫,於是乎做番些少嘢,就係我條簾布,歪歪斜斜好耐,摷兩盒架生,三兩吓搞掂,靚仔晒.
 
星期日無馬跑,做乜好呢?又不想追動漫,不如做番啲有意義嘢,就係寫我回憶錄,讀書少墨水限,竇來竇去,不知如何埋手,修修補補加加減減,一寫又3點鐘,老婆放工,係時候關機.
單車日曬雨淋,銹蝕到差不多不動,於是帶埋機油落去,順便加點潤滑吓,搞掂過大圍拮嘢同老婆會合,每人食個飯餐,好耐無來,有新嘢出,老婆唔食我來食23蚊,老婆就牛肉飯餐22蚊.
吃後坐輪便買餸,街市行個圈,又走入麥記食雪糕7蚊,歇夠繼續買餸,買有
粟三支16蚊,雞扒兩件10蚊,煙燻鴨胸兩件12蚊走人.

老婆話要行路,咁就推著單車,穿大圍站過,站內見有餅店,同老婆講橫掂有餅咭,不如攞打食囉,拿餅後續踱回家.
 
 回家都6點鐘,個仔已放工在家,老婆處理煲落湯,湯料有粟米紅蘿蔔各1 ,紅菜頭兩個,茜芹兩條.
 
 我就上網寫blog,誰知寫不到兩吓,眼瞓到C,要梳化瞓陣.
恰醒7點多鐘才煮飯,得煮個餸,雞扒一件5蚊,兩隻燈籠椒2蚊.

豉椒雞扒.

紅蘿蔔茜芹粟米煲紅菜頭.



剛好新抱放工返,連煲隔夜蘿蔔魚鬆,開飯4個人食.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,好貴,行云街市得兩檔有,係佢夠大支最靚,又要煲為有買囉,

      刪除
  2. 金寶兄,紅菜頭,小弟沒有買過食,用來煲湯,真是很紅,小弟現食多營米,但,發覺有時米粒會硬些,謝謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同紅莧菜一樣,紅當盪盪,我啲三色米,要浸佢耐些才煲得,客氣.

      刪除
  3. 幾天無上來看,一看便有好消息,耳鳴好左,腳無咁痛,相當有進步,希望你持續健康,快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!衰咗LU,今早起來耳鳴來過,同早日一樣咁重,唉!唔鬼理佢,要理又無得理,腳就確好得多,多謝你,見步行步啦.

      刪除