我的網誌清單

2016年3月22日 星期二

老婆放假,整日老婆衣車我上網,下午茶大乜樂,老婆蒸雞我炒飯,兩人食.

今日老婆放假,兩公婆一覺今早7點多,同樣手機賴床,老婆遊戲我聽歌,矇矓半昏下9點點多,日日瞓到王朝八晏,都係無謂,還是早點起來.
起來一切如常,同老婆共早餐,餐後食藥量血壓,辦埋大事又11點多鐘,老婆要開工車嘢喎,我就例行公事我上網,胡亂上輪,就續睇我套画江湖之不良人,睇完5集原來大結局?新抱話韓劇太陽後裔好睇喎?又試睇吓?韓語唔識字幕快,對我來講麻麻,又看能否支撐多少集?
http://www.viu.com/ott/hk/zh-hk/vod/9834/%E5%A4%AA%E9%99%BD%E7%9A%84%E5%BE%8C%E8%A3%94
 
 一看又3點鐘,老婆叫肚餓,齊落大乜樂,每人食個下午茶,老婆26我23,今晚個個有節目,得我同老婆食,無須買餸下,都要買個椰菜5蚊返歸.
回家5點鐘,老婆處理昨日隻冰鮮雞,
 攤凍明日手撕喎.
  
我就處理今晚餐飯,清雪柜下有蕃薯,芋頭,椰菜食半個,冷飯,雞蛋同蝦米.
 蕃薯,芋頭,椰菜,蝦米蛋,蝦醬炒飯.
 
早點食飯,同老婆兩份食.

6 則留言:

  1. 太陽的後裔我都有追看,睇到第8集啦!
    新抱仔睇黎都幾喜歡你,所以先同你分享佢覺得正既野! 希望你地相處融洽, 多半個女疼愛你, 幾好架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嗰句,見步行步,唔家嘈屋閉以經心願足.

      刪除
  2. 做手撕雞要很多時間慢慢撕, 食就好, 啖啖肉, 雞湯打算怎樣用.
    你老婆懂衣車車衫, 以前我家也有一部, 但我不懂用.
    只有你倆吃飯, 也是簡單的一餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係,熟咗好快啫,老一脫女人多數會車既,現在家庭衣車都無LU.
      係呀無拘無束,鍾意乜都得.

      刪除
  3. 我都喜歡整手撕雞,每次返香港都會整架。

    回覆刪除