我的網誌清單

2016年3月23日 星期三

一生兒女債,老婆續放假,整日在家齊上網,富乜下午茶,晚飯4人食.

好人難做,一生兒女債,昨晚又嘈嘈閉,昨日老婆放假,本來諗住同佢邊呢?結果不用我諗,晨早就叫我同佢托部衣車落來,同個女衣柜車塊簾喎?咁我就一於好少理,佢有佢車我有我上網,咁就足足車咗成日,我就烚吓烚一整日.
結果換來一肚氣,個女回來大發脾氣,話唔係咁喎?唉!做足一日,好心做壞事,吃力不討好,所以話不理預不參與係啱的,老婆就唂住泡氣去瞓,連我都囉囉攣,差點瞓唔著,.
好彩難瞓都瞓著,一覺今早8點鐘,老婆以瞓醒,今日老婆還是放假,以經手機賴床玩遊戲,我就笠個耳筒聽收音機,賴床到9點多起來,老婆還是差不多.
齊齊洗面食早餐,餐後老婆擺開陣勢上網玩佢遊戲,我依然每朝例事,量血壓,食藥辦大事,搞掂一切又11點鐘.
望吓出便落好大雨,哈!邊度都唔駛去,同老婆繼續上網,一上又2點鐘,似乎無乜雨,不如去街囉,出到巴士站,老婆問去邊?唉!有車來至算,車行到娛樂城,不如飲茶囉.
於是乎上酒樓,只不過2點多啲鐘,酒樓又會咁冷清,一半客都唔知有無?坐下叫茶洗杯碟,哈!個女侍應鬼咁貼身,響後便等住我洗完倒水,又奇怪唔通趕住個水兜用?但咁冷清?又唔似?真係一洗完以經急不待拿走,怪?
老婆剔點心,先來兩碗燒味特價瀨粉,跟住來碟义燒腸粉,老婆諗起?叫的是炸腸,於是乎叫落單人一check,果然錯咗,個落單人叫個高一級去換,哈!個高一級唔肯,你換啦,同枱個茶客就話,啱就食咗算啦,唉!怪不得咁冷清,本來唔換我都無所謂,但咁服務,一於睬你都儍,結果經理來拎去換.
今日酒樓唔似酒樓,怪不得摺咗咁多?坐到3點多鐘,老婆找數89蚊.
離開酒樓行759,同樣冷清清,鬼咩正價得9折,係咁易行個圈都走,腳痛都唔想多行,連街市都無上,便行去市廣場搭車走.返回樓下街市5蚊買條青瓜,5.5蚊買個椰菜返歸.
回家5點鐘未夠,腳痛特別易攰,在梳化恰陣,夜才來煮飯,料有昨日蒸熟隻雞,老婆拆落副雞骨,椰菜5.5蚊,老婆手撕雞,雞蛋3隻3蚊,蝦米,蒸落碗雞汁同白飯魚10蚊.

手撕雞半隻,17蚊

蝦米炒椰菜

雞湯白飯魚蒸水蛋



雞湯飯4個人食1夜返留飯餸.


10 則留言:

  1. 睇見你碟白飯魚蒸水蛋, 真係想食! 若果我蒸, 一定水汪汪,因為白飯魚出好鬼多水, 好難控制啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白飯魚好難處理,解凍後好多水,我都怕怕,要時間囉,好難乾得晒,要用鑊慢慢烘,又薑汁胡椒粉醃好,炒番香才蒸咋.

      刪除
    2. 啊! 原來要用鑊慢慢烘乾, 之後又再炒,先蒸... 真係唔岩我尼種懶人煮囉! :p

      刪除
  2. 今次返來見到的飲食業都是冷清左D。稻香都唔洗等好耐位。今年反而左順德飲左幾次茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田都執咗好幾間,同關鍵一樣好難做,好多人都無飲茶習慣,我諗咋.

      刪除
  3. 你老婆又放假,連州之旅還未出發。
    做事好心著雷劈,但始終一家人,大家遷就吓。
    酒樓服務如果差,又不會咁快收洗碗盤,換食物態度又差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咁架啦,一切成定局,嘈來無用,細時你主道佢,到我們老啦,佢主道番你囉,所以嘛佢當我白痴,我嘛當佢儍囉.
      我都唔明,真係一洗完佢就伸隻手來,唔要囉,真係唔明?
      廚房同企堂唔啱,喱啲嘛唔恊調囉.

      刪除
  4. 家家有本難唸的經!哈哈,快d整下花膠煲~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你真係快活人,哈哈兩句就走,服咗你,我邊有唔富貴吖,有幾可食花膠吖.
      係呀,真係家家有佢難事,一於開心啲.

      刪除