我的網誌清單

2016年3月14日 星期一

睡來可以,陳和記吹水,報名兼買餸,晚飯4 人食.

昨晚睇輪youtube12點幾至瞓,一覺今晨7點鐘醒,見昨晚youtube個西單女孩任月麗還未看完,於是乎繼續,原來真的發咗,改行創業,做咗牙膏CEO.
 https://www.youtube.com/watch?v=ElimqNi8IQU
 看過聽住歌繼續瞓,一瞓9點多鐘醒,續聽歌賴床,到10點鐘電話響,原來華仔,說去陳和記做點事,問我來不來吹水,橫掂無所事事,都好,才起床洗面,番熱木耳漿食,新抱同個仔瞓醒,個仔放假喎,叫落街早餐,我話都整咗早餐,你哋去啦.
上陣網食我早餐,餐後量血壓.153/82-58又係高,食今早藥辦大事,嘛嘛,10點44分再量154/84-59都係高,無偈?
以經11點鐘,嗱淋過陳和記吹水,今次要醒目啲,話不投機半句多,無謂同啲一般見識人爭拗,落到樓下稍等有車到,上到樓上坐,行車其間,無晴晴鼻癢要打嚏,我以經好小心,同件褸遮住口鼻來打,撞鬼?打咗三個咁多,我貼窗坐,前便個女人坐近走廊,佢望都不望吓,嗱淋快閃,走咗去後便坐,唉!無偈,你要走都無辦法?呢個世界菌多,哈!下來全程一個噴嚏都無,個鼻真唔生性.
過到葵興下車,一直係咁行,電話放響個斜孭袋內,電話響都唔知,一直差不多行到陳和記,華仔正迎面行來,原來想叫我不用上來住,陪佢去附近睇睇工程喎?於是乎同佢行回轉頭.
去到原來睇吓佢啲工程手尾,做得未?還是未能做得.
 
華仔所做的網蘢.

佢啲架生.

睇完佢啲工程,便返回陳和記間廠.

陳和記以經擺吓火鍋陣淥淥吓.

吹水唔祙咀,啱傾,傾兩句,唔啱我都費事睬你,講到手機wifi又話要密碼,我話唔係啵?上次我來時係不用密碼,或者今回上咗密碼卦?真有點唔憤氣,於是乎試wifi吓,哈!又咪得,whatsapp過你睇吓,哈!佢話我部才得,佢啲大陸機唔得喎,吹漲?唉!拿部機來睇吓,真係唔識,制式唔同,名稱唔同,撞咗好耐才搞掂,示範過佢哋睇,佢就叻唔切,嗱按住佢講話,你聽到架,唉!雕蟲小技.
我都費事睬你,繼續上我網,摷吓匯景個成團概覽,嘩!要報嗰團已經成團,嗱淋call老婆,點呀?係咪去架?係就報名,跟住買餸,老婆話報報.
離開陳和記,唉!行成20多分鐘才到巴士站,好在無耐有車,去到匯景老婆還未到,我都唔理襯得幾個人,排住隊先,到輪到報住名先,無耐老婆到,咁就報名,連州湟川三峽,地下河三天,團費449+保險63*2=1024.
報名其間,我問地下河係咪坐船架,佢指住單章話,三峽就坐船,地下河要行架,我話啱啱上網見人家坐船,我明白嘅,你應該未去過,佢話無去過,佢話不如我打電話問吓,我話唔駛啦,撗掂我以經報名,佢話我都要知道,佢話等陣電話話我知,哈!你真係負責,好,下次意見書寫你服務好啲,佢話多謝喎,搞掂走人.
離開匯景買餸,行轉街市買有白菜心5蚊,蕃茄5蚊,干葱兩包蒜頭1包5蚊,韮菜花兩扎6蚊,惠乜蕉6.4蚊,柑5.5蚊,搭程車返歸.

回到屋企樓下,匯景個女仔果然來電,重話地下河坐30分鐘船添,唔係嘛?於是同佢吹吓水,收工未呀,又擺威龍上枱,借意打吓牙較,佢話去完回來話佢知喎,哈!我話咁多人報名,到時你都唔認得我啦,佢話唔會,哈!心諗?同你報名都好幾次啦.

返歸6點半鐘,夜點煮飯料有,蕃茄食半2.5蚊,白菜芯5蚊,韮菜花食半3蚊,芝士兩片,腩肉數片.

芝士焗蕃茄.

韮花菜炒腩肉.

炒白菜心

4個人食1夜返留飯餸.

飯後果柑同蕉.


10 則留言:

  1. 金寶叔有冇兩年冇去陳和記打邊爐?

    回覆刪除
    回覆
    1. C Y Y ? 哈!好耐,14年5月3日至今.差不多lu.
      立場唔同,不聊也罷.

      刪除
    2. 忘了寫金寶叔都知是我!

      刪除
    3. 哈!係你清楚我啫,去來不能暢所欲言,去來有乜意思,唉!叫做聯繫吓囉.

      刪除
  2. 金寶叔, 今次團費好貴喎! 成萬幾蚊! 哈哈!
    同你講吓笑咋! 亦證明我真係好認真咁睇你個blog 架! 忠實粉絲黎! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!又賴嘢,都話啦,唔見得人.
      多謝你,有你才支持到今日.

      刪除
  3. 你剛去完連州話無行程,只有車程,現在距離咁近時間不到一個月,又話再去連州,有些奇怪囉。
    我看了你去湟川三崍及地下河的行程,一樣是每天只有一個行程,這團又是車程,而且連州地下河得大,行會很辛苦,因遊地下河起步点是平地,要向下行才到入口,要行頗遠,遊完後也要撐回集合點,我記得也很遠,我當時是跟星级去,想想星级也執了好幾年了。
    我剛去完潮州三天回來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,老婆放假,去兩天好似好嘥,又揀團又籌備又等出發,為有揀三天,揀美食又怕遇上食物機器,為有挑啲有景睇,有風景食唔方會好,遇上嘛由得佢食夠,都遇咗行餐c,回來搜尋過,嘩!地下河好深好深,為有到時c捱囉.
      都有諗過潮州,但去過兩天,若果無喱團,我可能會揀潮州.

      刪除
  4. 你在那裡買餸? 韮菜花兩扎6蚊?我尋晚買一扎要20蚊,屋企人仲話老呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大圍呀,大圍街市出便啲菜鋪,千奇咪街市內買,好貴,魚就可以,街市向美林邨嗰邊過條馬,條大馬路嗰邊,全部賣菜,好平,不過都要睇多唔多,我見平才買咋,我啲韮菜花都老,都要截走1/3架.

      刪除