我的網誌清單

2016年3月25日 星期五

睡來還可,腳痛好些,耳鳴又來過?游水500m,大乜樂霸,遇華仔,買餸61.3,孭餐C,晚飯4人食.

昨晚12點鐘諗住去瞓,誰知電視直播香港對卡塔爾,咁就一睇深夜兩點鐘才瞓,夜瞓難眠,展轉反則下不知何時才入眼?夜所一劑就8點多啲鐘,手機賴床到9點多.
起來腳痛似乎好些,但耳鳴又來,明確左耳吱得嚴重,唉!真大鑊?煲水洗面,木耳漿,早餐,量血壓,食藥,辦完大事又11點16分.
又開始我每日事上網,略看今日新聞又上youtube,看過不良人動畫,又摷套靈主動畫看,
 https://www.youtube.com/watch?v=HuXxtzOlleo
一看又一個上午,今日對腳好得多?不如去郁吓,自從連州三天回來,16號游過一次外,都有9天無游,游水架生都唔知去咗邊?好彩時間還早,執妥才1點鐘,看埋午間新聞便出發.
過到泳池1點32分,更衣室一個人都無,員工話都上晒泳池LU,稍熱身上池,天氣寒冷嗱嗱淋下水,嘩!池水幾凍吓?游兩游都要挨池邊游,腳痛目標500m,慢慢的游,腳伸展來有點痛,慢游夠500m起水走人.
更衣室呀王話咁凍都來?哈!就係凍才來,沖完個勁熱水涼,又同呀王吹水,呀王話佢手機約滿喎,我為有將我心得講佢知,轉儲值咭啦,計埋條數過佢聽,我話你明白啦?嘛同個仔相量吓囉?佢話啲仔女忙喎,我話咁就自己搞囉.
唉!連自己用緊那個電訊商都唔知?幾時幾日約滿又唔知?咁就難搞,又好似我用緊個pan咁,大家同價錢,我youtube睇片無問題,而你個係咁轉,轉不出嘢,就係咁你都要轉台啦,佢話個仔忙喎,唉!咁我就幫你唔到.
傾多兩句又3點鐘,老婆放工來電,話大乜樂積分喎,唉!咁就大圍見啦.過到大圍大乜樂,老婆未到,假期特別人多,揾位期間老婆到,老婆見有張4人枱,得一個女人坐,見佢碗粉都食到7788,但坐得衰過人,一袋嘢擺面對號位,自己坐正枱中間,一睇就知生人霸死地格?
係老婆至開聲問有無人?哈!她真的話有人,我好不客氣話係唔係架?佢死口話來緊.
好,我就坐開幾張枱睥住你,睇吓你係咪真的有人來,又睇吓你坐得咁舒服?坐咗好耐,老婆都買完餐來,我26老婆24,用餐其間,同樣久久睥吓住佢,哈!有就有係個單客問有無人?佢才讓人家坐,咁啱華仔同老婆來到,又襯機指指點點條八婆,條八婆又攤報紙又玩手機,無耐才走,所以話香港人又嘛係咁衰.
 
同華仔兩公婆吹水,華仔病咗喎?睇緊醫生,本來瞓緊覺,老婆夾硬摷佢出來下午茶喎,又話本來有工開,但又無上安全堂,我話乜唔係有建造業安全咭就得咩?哈!原來每間公司有佢安全証,每間都要上佢安全堂,哈!真係唔識.
C華仔又借意,話佢老婆唔肯同佢旅行喎?佢老婆話你幾時得閒過吖?得閒你又病,我為有話,揾多啲儲埋先啦,到無工開去邊都得啦.
吹輪水各有各撐,我同老婆就街市買餸,行轉街市買咗好多嘢,孭得我CC,買有特價腰芒8.3蚊,火龍果5蚊,街市魚胶14蚊,蒜頭7蚊,蕃薯7蚊,白蘿蔔,旺菜,紅菜頭三樣10蚊,橙籠椒兩包西蘭花一個10蚊,全部61.3蚊.

同老婆兵分兩路,老婆火車,我單車滿載,返歸5點半鐘,回家同老婆各自上網,佢遊戲我寫blog.
夜我來煮飯,有白蘿蔔1條3.4蚊,燈籠椒3.3蚊,白飯魚5蚊,魚胶14蚊,雞蛋3隻蚊同蕃薯.

蘿蔔煮魚鬆.

煎釀青椒.

白飯魚煎蛋,

4個人食1夜返留飯餸.

6 則留言:

  1. 唔係香港人咁衰,係有少部份人自私,好似有精神病。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!嬲得滯,太自私,今日有人問到,我都叫坐.

      刪除
  2. 霸位既人, 成日比人問個位有冇人坐, 其實咪仲煩.
    自己講大話比人指指點點, 個心仲唔安落啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇個勢都知佢生霸,坐得衰過人,碗粉又差不多,其實我經過都無問佢,係老婆問咋,所以我好說話好有準備,立即反問,係唔係架?跟住我特登揾個靠近坐,睥住佢睇係吓佢點有人法?可惜我距離遠咗點,哈!有朋友來更可以指吓佢,係等佢坐得唔舒服,太自私真係唔要得.

      刪除
    2. 呢招好丫, 比D壓力佢. 如果有講大話, 佢會食得唔安落.
      如果冇, 根本亦冇影響

      刪除
    3. 哈!揾位真係要醒目,無乜把握,唔好開聲,賺一面屁,好多人太自私.

      刪除